Lašiša: kuo naudinga, kaip išsirinkti ir kaip ją ruošti

Sveikos mitybos specialistai sutartinai linkčioja galva ir tvirtina, jog lašiša yra puikus sočiųjų riebalų šaltinis. Dauguma žinome, kad šią žuvį valgyti yra sveika, tačiau net nesusimąstome kodėl. Be to, kaip gi išsirinkti pačią sveikiausią lašišą iš jų gausybės, kaip ją ruošti, kad ji neprarastų visų savo kone magiškų galių? Apie visa tai kalbamės su sporto klubo trenere bei puslapio „Sveika Mityba“ įkūrėja Gerda Sakavičiūte.   

Lašišos nauda:

  • Lašiša yra prisotinta baltymais ir geraisiais riebalais, kurie ypatingai reikalingi žmogaus organizmui. Riebalai padeda įsisavinti riebaluose tirpstančius vitaminus (A, D, E, K), suteikia maisto produktams struktūrą ir skonį.
  • Lašišoje gausu Omega-3 riebalų rūgščių, kurios palaiko smegenų veiklą, gerina  regėjimą, mažina riziką susirgti širdies ligomis.
  • Omega-3 riebalų rūgštys sumažina depresiją ir išlaiko gerą nuotaiką.
  • Lašiša padeda kontroliuoti aukštą kraujo spaudimą, o tai padeda apsisaugoti nuo širdies smūgio ar insulto.
  • Žuvyje esantys gerieji riebalai apsaugo odą nuo nudegimų ir odos vėžio.
  • Valgydami lašišą mes apsisaugome ir sumažiname riziką susirgti tokiomis ligomis kaip inkstų vėžys, leukemija, mielomos ir Hodginso limfomos.

Valgyti lašišą Gerda pataria bent kelis kartus per savaitę.

Visą straipsnį skaitykite: https://gamtosgrozioformule.lt/lasisa-kuo-naudinga-kaip-issirinkti-ir-kaip-ja-ruosti/

Paulina Botyriute Parašė:  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *