PRATIMAI AKIMS

Pratimai akims:

Akių pratimus rekomenduojama atlikti trumpai (kiekvieną pratimą po 4–6 kartus), bet dažnai (3–4 kartus per dieną), kad akys nepavargtų. Pratimus reikia daryti lėtai, be įtampos. Pratimai atliekami stovint arba sėdint, galvą laikant tiesiai.

  1. Šešis kartus stipriai užmerkite akis ir plačiai atmerkite. Šis pratimas atpalaiduoja akių raumenis ir gerina kraujotaką.
  2. Plačiai atmerkite akis ir keletą sekundžių žiūrėkite į tolimiausią patalpos kampą (jei yra langas – geriausia žiūrėti į tolį). Taip atpalaiduosite akies lęšiuko raumenis. Po to 2–3 sekundėms nukreipkite žvilgsnį į savo nosies galiuką. Pratimą kartokite 6 kartus
  3. Nukreipkite žvilgsnį (1–2 sekundes) į viršų, o po to pažvelkite žemyn. Pratimą kartokite 6 kartus.
  4. Nukreipkite žvilgsnį (1–2 sekundes) į kairę, o po to į dešinę. Pratimą kartokite 6 kartus.
  5. 10 sekundžių greitai mirksėkite. Šis pratimas gerina akių kraujotaką, atgaivina akis.
  6. Akimis sukite ratus, t. y. 4 pagal laikrodžio rodyklę ir 4 prieš laikrodžio rodyklę.
  7. Atsimerkus ir užsimerkus akimis „pieškite“ gulsčią aštuonetą. Tai pakartokite 6 kartus.
  8. Užmerkite dešinę akį ir plačiai atverkite kairę. Tą patį pakartokite su kita akimi.
  9. Suraukite kaktą, nosį, stipriai užmerkite akis, įtempkite visus veido raumenis. Paskui juos atpalaiduokite, atsimerkite, pamirksėkite, vėl viską pakartokite iš pradžių.
  10. Įsivaizduokite, jog darbo vietoje žvilgsnio kelyje į tolį pasižymėjote kelis taškus. Kelionę pradėkite nuo artimiausio taško, pavyzdžiui, kompiuterio klaviatūros, savo nykščio galiuko ir t. t. Po to tegul žvilgsnis slysta prie kokio nors daikto ant rašomojo stalo: prie liniuotės, užrašų lapelio, antspaudo ar kita. Suieškokite daiktus, stovinčius tolėliau ir esančius skirtingame nuotolyje ir žvilgsniu keliaukite tolyn. Sustokite ir leiskite akims pailsėti. Tuomet nužymėtais taškais pamažu grįžkite prie klaviatūros ar savo pirštų.
  11. Delnais uždenkite akis (2–3 sekundėms). Užsimerkite ir pamasažuokite akisrodomųjų pirštų galiukais apie 30 sekundžių.
  12. Sukamaisiais judesiais pamasažuokite veido dalį esančią aplink akis.

Visas tekstas publikuotas: https://gamtosgrozioformule.lt/pratimai-akims-issaugo-regejima-dirbant-prie-kompiuterio/

Paulina Botyriute Parašė:  

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *